I Am on the Upside Now, Just Turn It Back Around

Hmmmm. Soundgarden – Dusty, geri prisiminimai.

Zodziu. As pykstu beveik ant visu zmoniu. Nes tiesiog mane uzkniso.

Nebuvai kazkur ir staiga vienas is mamos puses seimynos nariu tave pastebi ir iskart skambina mamai papasakot kad begau nuo to amsens ir panasiai. Aha. Uzknisa. Bet jie visi tokie is jos puses. Visi sneka, niekas nemoka paslapciu laikyt, niekas nieko nelaiko viduj, o kartais gi reikia, pripazink. Nejau nezinai tokiu zmoniu, aisku, kad zinai. Mano mama viena is ju. Kazkas ivyksta mano gyvenime ir jau po keliu dienu visa seimyna is jos puses zino. Visi. Kiekvienas. As taip nesugebu. Reiks paprasyt patarimu, kaip taip staigia ispasakot ka nors visiem😀. Juokinga siaip. Bet ir nervina labai.

Nusprendziau su ja tiesiog nebesisneketi. Gal ir negerai taip su savo mama, bet jinai uztat lai nesielgia taip su manim. Kada nors as jai pasakysiu, kad liautusi. Nors jau sakiau ne karta… Sakiau, kad nenoriu, kad visi zinotu apie kiekviena pasikeitima mano gyvenime.

Pvz. Kai senelis mire 2007-u vasara. Buvo ta diena kai prie jo karsto sedi visa diena, pamirsau kaip ji vadinasi. Zodziu. Pasakiau jai, kad Diana atvyks su manim, bet neatvyko, nejaukiai zmogus jauciasi tokioj aplinkoj ir as ja pilnai suprantau, nieko tokio. Sedziu, laukiu eiles i tuoleta, pro sali praejusi mamos pussesere manes paklause kur mano  mergina. Jau 5-a karta… 5-a karta manes klause kur mano mergina… Jinai jau TAI buvo visiem ispasakojus per… 24h..

Zodziu. Ka nusprendziau ta. Kokia diena negrisiu namo be zinios… kokias kelias dienas ir neatsakysiu i skambucius, o bus, o bus! xD

Na va, aciu Rokui, kad man pataise nuotaika siandien, tikrai aciu. Dar aciu mano kraujo broliui nuostabiajam kuris man visad ja suknisa.

Na o kolkas, iki ;D

‘terro

About Karma Idiot

Shut Up, that's what I say! View all posts by Karma Idiot

2 responses to “I Am on the Upside Now, Just Turn It Back Around

  • rokee

    Jei reikia, visada gali remtis i mane. Zinok taip😉 O tavo kraujo broli isvesim i miska, kad negadintu nuotaikos.
    Del mamos, tai nesikrauk taip smarkiai. Aisku, uzknisa, bet tos mamos visada pridaro visokiu nesamoniu. Vienos daro vienokias nesamones, kitos kitokias. Toks mamu darbas. Gal tiesiog maziau jai pasakok apie savo gyvenima?🙂

  • oterro

    Nu jo, ati reiskia nesisneketi😀 Kai as nensisneku tai tik buna ‘aha, padaryk mano kiausinienies’ ‘normaliai’ ‘aha’ ‘jo’ ir pan ;D

Leave a Reply

