New Wave..

Nauja muzikos (naujos muzikos) banga.

Mhm. Pradejau klausyt ir dometis muzikos stiliais, kuriuos jau senokai isanalizuot norejau. O tai butu Doom Metal, Atmospheric, New Age. Paprasiau pazytamo, kad parekomenduotu ka nors is Doom Metalo, nes man kartais tikrai reikia energijos ir tos nuostabios akustikos. Taigi gavau daug rekomendaciju, bus ka veikti. Dabar nemazai klausiau (ir klausau) Anathema. Bet pas juos labiau Atmospheric kolkas girdisi. Na.. su Progresyviu priemaisu. Dar pradejau gotikine muzika dometis. Labai pasiilgau Aenima.. Tokia grupe. Is kur siustis nera, o as ju tuos albumu praradau, deja :/… Bet susigrazinsiu. O siaip dar reikes pabandyt Novembers Doom, Saturnus ir dar keleta kitu grupiu paklausyt. Dabar dar is New Age klausau Amethystium. Idomu, bet nelabai mano skoni palaiko. Bet nieko visai. Siaip is Anathemos labai viena daina patinka – Don’t Look Too Far. Labai grazi melodija ir muzika ir viskas. Du balsai, moteriskas ir vyriskas ir abu tokie svarus. Graziai pritampa. Dabar dar siunciuos Cocteau Twins, gotikinio roko grupe lygtais, tai reiks paklausyt, idomu.

Siaip, zinoma, neatsisakau ir seniau klausytu, kaip galiu be ju. Man taip buna: klausau, klausau kazko visiskai man nepazystamo, ir po kiek laiko reikia pailset, tai uzsileidziu kokius Radiohead’us ar dar ka is seniai man patinkanciu. Nesvarbu ar ta nauja muzika man patiko, vis tiek reikia pailset.

Taip netiketai cia isejo, kad Ketvirtadieni pas Diana isvaziavau, tai nepasiemiau savo nesiojamo Hard’o.. Taip, kad tik apie 1GB muzikos manosios mano mp4-iuose. Kaip tik gera proga klausyt kazko naujo. Ir nuotaikoje ir siaip idomu kazkodel man labai pasidare. Siaip maniau, kad Doom Metalas bus toks neidomus, labai stiprus metalas ir tiek. Bet kaip apibudino Povilas ir kiek spejau isgirst, tai dabar atrodo labai idomus ir spalvingas muzikinis stilius, visai kas kita nei maniau.

Tai va. Tokie ispudziai ;D O dabar palieku tave su vienu is seniau patikusiu man dainu – Incubus – Paper Shoes. (cia visiskai ne doom’as ar kas kita is minetu)

About Karma Idiot

Shut Up, that's what I say! View all posts by Karma Idiot

Leave a Reply

