White, Black, Red and Blue Sides

-tai va. visos mano asmenybes puses nori pasireikst ir dabar joms leisiu. kad suprastumet kuri yra kuri nusprendziau palengvinti “uzduoti” suteikdamas tom pusem spalvas. balta, tai sneku as, tas kuris neleido niekam daugiau pasireikst. juoda, tai mano tamsioji puse. raudona tai mano negatyvioji puse, o melyoji tai neapsisprendusi puse-

whiteside Tai va. Si naktis buvo viena is geriausiu naktu mano gyvenime. Ech. Ech.. Ech. Hmm. Dabar siaip paskaiciau Roko blog’a ir pastebejau, kad tokiam Burzujui nepatina mano nuomone. Na kad ir kokia kvaila jinai butu, reikia gerbti. O jei nepatinka tai ir pasakyk savo nuomone o ne pradek darytis apie mane (nuomone) manes dar nezinodamas.

blackside Anarchistas ir sirdi ispjautu. Bet tu ne Anarchistas, tiesa?

whiteside2 Tiesa. Kartais toks esu, so watch out xD. Zodziu. Dabar groja Incubus, senai klausyti. Mano megstamiausi vis tiek. Myliu as juos. Bet ne taip kaip Diana, aisku. Bet vis tiek labai.

redside Sneki kaip kokia merga paaugle, kvaily.

whiteside3 … Argi ne puiku, dabar niekam net ant manes varyt nereikes, uz jus tai padaro mano negatyvioji puse. Yay! Bet sita ideja man vis tiek patinka. Leisiu jom pasireikst. Net daros idomiau taip Blog’a rasyt.

blackside2 Tiesa. Kaip matai as noriu pasireiksti ne vien kai tu kersyji. O gal tu ir nori keirsyti kazkam? Galbut tu piktas.

whiteside4 Ne, tik jei TAS asmuo skaito, siulyciau jam nebekist savo argumentu dar neisanalizavus visko. O gal ir neskaitys jis sito..

redside2 Aisku neskaitys, kas tu? Niekas tu, niekas! Ko jam skaityt tavo nesamones?!

whiteside5 O raudona – mano megstmiausia spalva.

blueside O mano juoda.

About Karma Idiot

Shut Up, that's what I say! View all posts by Karma Idiot

3 responses to “White, Black, Red and Blue Sides

Leave a Reply

