When I Grow Up I Will Be A Lumberjack

Tai va, priespaskutine vasaros diena.. O greit jin prabego (vasara), matyt man dar greiciau, nes as visa vasara pradirbau ir nebuvo laiko ja didziuotis bei megautis. O gaila… Tiek planavau, o nei vienas planas ‘neisdygo’ kaip sakoma. Na, svarbiausia, kad oras buvo visai neblogas kuri laika ir, primindamas man vaikyste, beveik priverte mane verkti.
Anyway.
Svarbu, kad yra ko laukti si atbeganti menesi ne vien muzikos pasaulyje, bet ir mano. Isykstu gyventi i Vilniu Rugsejo pabaigoje – Spalio pradzioje. Is tiesiu nuo pat vasaros vis nesulaukiau, bet dabar tik supratau, kiek metu as paliksiu sitaip paprastai cia. Bet, gyvenam ir judam. Vieni juda vienaip, kiti juda kitaip, svarbu, kad kazkas liktu uz tave, nesvarbu kiek tu judesi i prieki ar atgal.
So.
Kas liecia mano kuryba, tai pradesiu viska is naujo. Kursiu kitka, kazka idomesnio ir prasmingesnio.. Dar neaisku kas is to gausis, bet man reikia Voice Actors. Surasiu, o gal ir pats tokiu tapsiu.

Paskutine vasaros diena post’insiu 10-a albumu perzvalgos dali su, matyt, penkiais albumais, taip kad matyt bus ka jum skaityt, jei kam nors idomu (o zinau, akd kazkam yra idomu).

I Can Get No Sarisfaction.

Recomended song: PJ Harvey –  This Mess We’re In

About Karma Idiot

Shut Up, that's what I say! View all posts by Karma Idiot

Leave a Reply

