The Best Guy in the World

Trecia diena kaip sergu, tik siandien lengviau, neskauda gerkles ir maziau sudinai jauciuos. Kaip tik sveikata pries teises issilaikant. Anyway, Vilnius sukas galvoj prikabinetas abejoniu ir visokiu kitokiu nesamoniu (kas zino mane, supras). Reiks palikt vieta kurioje gyvenau 20 metu. Vaikyste, paauglyste, viskas kas gera. Aisku yra ir zmoniu cia. Kokiu? Um.. pvz… visi mano draugai? Mano tevai? Beveik visa seimyna cia paliksiu. Ir isvyksiu i Vilniu vienas, su Diana. Bus nelengva, bet priprasiu, kaip mama sake: ‘viskas bus gerai’.
Every time I finish a song, I feel like I’m The Best Guy in the World.
Music:
Super Furry Animals
Deerhoof
Captain Beefheart & His Magic Band

Uzsimaniau paziuret geru britisku filmu, mano galvoje:
Trainspotting
The Third Man
Four Weddings and a Funeral
The Crying Game
My Left Foot
Ir du amerikietickus:
Sleepless in Seattle
Forrest Gump

Hell yeah, laukit MOVIE REVIEWS!

C ya

Netaisysiu klaidu, atleiskit, sergu ir tingiu.
Bet vis tiek blogesnis dalykas yra sirgt ir but pavargusiam, ot kaip nekaip buna. God.

About Karma Idiot

Shut Up, that's what I say! View all posts by Karma Idiot

2 responses to “The Best Guy in the World

  • Rokas špokas, kaimo pijokas

    Hey, Mariuk, aš dar kartą tave paliečinsiu ir pasiūlysiu nevaryt į tą Vilnių:D
    Liūdna čia be tavęs bus kažkaip;( Velniškai liūdna. Aišku, ne į pasaulio kraštą išvarai, bet vistiek. Chuinia kažkokia:/

    Beje, tikiuosi, kad aš smarkiai neprisidėjau prie tavo tos ligos. Gerk daug arbatų, valgyk medų (jei neturi, sakyk, duosiu) ir greit atsistatysi. Laikykis

  • oterro

    Jau atsistaciau, viskas tvarkoj.😉

Leave a Reply

