Sori, kad nužudžiau tavo šūdiną skonį

Taigi, nusprendžiau atsisėst and per žemos kedės ir pagalvoti apie visus savo draugus kurių dabar arba nebepažystu arba šiaip.. nebeutralūs jie man. You know, for fun (in the morning sun (just to crash the bun)).

Pamenu kai dar buvau mažas chuliganas ir gyvenau vieno kambario bute su tėvais Gargžduose (gražus MEILĖS miestas prie Klaipėdos) pažinojau tokį Eligijų.. o gal Elygijų. Nežinau, bet jis buvo tikras kietuolis, toks labai mažas ir labai daug keikdavosi. Pamenu kartą su tėvais kažkur važiavom iš kiemo ir mama pasakė, kaip man su tuo draugu, aš pasakiau, kad nebedraugausiu su juo nes jis dažnai keikiasi. Ech.. good times. Man tada buvo tarp 5 ir 7 metų. Bet aišku, aš draugavau su juo toliau.

Po to išsikraustėm į Klaipėdą (ne toks gražus, ne meilės miestas, bet kvapas ir aplinkybės… na geriau negali būti). Trijų kambarių butas, gerai buvo. Tada tėvai mane nuvedė į “Ąžuolyno” gimnaziją, bet tada dar jinai ne visiškai gimnazija buvo. Atėjau į antrą klasę, buvau pastumdėlis (ar -elis) tai reikėjo draugo pastumdėlio. Ejom kartu iš mokyklos namo su tokiu Edvinu. Jis į stotelę, aš namo (nes mokykla už 200 metrų buvo). Ir tada jis paėmė didelę (bent jau tada taip atrodė) šaką ir metė į katiną. Nežinau kodėl, bet buvo labai juokinga ir taip tapom geriausi draugai.  Negaliu nieko sakyt prieš tai.. man tada buvo gerai. Geri laikai buvo.. gera vaikystė.

Anyway tada dar draugas buvo toks Haroldas, Mantas, Laurynas (trumpam). Bet čia šiaip draugai.

Bet rimčiausias praradimas geriausių draugų sąraše tai turėtų būti Mantas. Jo jo, tas. Kai perėjom į gimnazijos lygį (9-a klasė) tapom neabejotinai geriausiais draugais ir nors žinojau kad jis dažnai kliedėdavo vis tiek man jis patiko. Šnekėdavomės, išklausydavom vienas kito. Net buvau jo grupės ‘prodiuseris’. Žodžiu irgi geri laikai buvo.. Šilti laikai. Dar ne visai viskas rūpėjo. Yeah. Bet po to paaiškėjo, kad jis yra.. na. Ne žmogus kuris galėtų būti geriausias draugas.. Ir tiek. Nesismulkinkim čia.
Ne pohui.. Jis buvo suknistas gaidys nemokantis įkišt savo apšikto ilgo liežuvio už nasrų kai tas buvo reikalinga. Px, šnekėk tu kiek nori, tik nešnekėk to ko nereikia… nx..

Visada man geriausias draugas buvo mano usbrolis – Tomas. Ir, nors dabar jau nebe taip artimai bendraujam, jis visada liks mano širdyje ir visada jį mylėsiu kaip geriausią pusbrolį pasaulyje, draugą ir panašiai. Nesvarbu ką jis daro dabar ir darys…

Be abejo negalima išskirti savo merginos. Diana – mano pasaulis. Manau daugiau ir nereikia sakyti apie tai.

Na ir…

Mano mieliausias draugas šiuo metu ir tikiuosi taip bus visą gyvenimą, nes tokio žmogaus iškeist į kitą nenoriu. Jis nuostabus, išklausantis, suprantantis, žino, kad aš jį suprantu ir viskas puiku. Ir aš esu 100 procentų įsitikinęs, kad jis manęs neišduotų. O merginos, nors ir jos gali reikšti pasaulius, tai padaryti gali, ir nieko čia dėl to nenužudysi. Taigi Rokas yra mano vyras ir tikrai visa širdim tikiuosi, kas toks ir liks ir kai mum bus po 80 jis atvyks su elektroniniu vežimėliu pas mane i Suomijos kalnus, į mano namelį pačiose viršūnėse ir mes šnekėsim apie tai kaip kietai ‘tas pasakė’ arba ‘tas padarė’ arba kaip šūdinai dabar man arba jam ir galų gale jis įkalbės mane eit žiurėt kosminio krepšinio.

Dar dabar yra Vytas ir Henrikas. Draugeliai.

Tiek šiam kartutėliui, vaikučiai mano. Iki Sekmadienio vakaro!

About Karma Idiot

Shut Up, that's what I say! View all posts by Karma Idiot

2 responses to “Sori, kad nužudžiau tavo šūdiną skonį

  • Astronaut

    Jo, Gargždai – meilės miestas:D Visos merginos spinduliuoja meile, ypač tos, kurių pirmoji vardo raidė – E.😀😀

    Žinai, iki šios posto nenorėjau sulaukt 80ies, bet dabar panorau. Ko tik nepadarysi, kad galėčiau toks nukriošęs, su elektriniu vežimėliu nukeliauti pas savo geeeerą, taip pat nukriošusį draugą, į Suomijos kalnus. Žiūrėti kosminio krepšinio. Fuck yeah. Naujas gyvenimo tikslas – sulaukti 80ies:D Išrinkit mane tūkstantmečio pacanu:D

  • oterro

    Jo, aš rinksiu.😀 Tai taip, meilės miestas – būtent ;D

Leave a Reply

