Godspeed

Aš ką tik pastebėjau, kad man Godspeed You! Black Emperor patinka 100 kartų daugiau nei pats galvojau.. Mano last.fm account’e jie tikrai iškils į paviršių.. Tik tai bus sunkoka padaryti, nes jų gabali vidutiniškai užtrunka apie 17 minučių ir jų iš viso yra 16.. So.. Yeah.
Anyway noriu pasakyti, kad jų gabalas Moya yra labai super geras, o kas tingi viso perklausyt tai lai paklauso pradžią.. kokias 2 minutes ir 2 minutes pabaigos, nes tos vietos man mėgtsamiausios. Dar visų laikų mėgstamiausia yra 09-15-00 (Part One). Šis gabalas atvėrė mano akis į naują muzikos pasaulį taip, kad jis nuspelnęs būti perklausytas tūkstąntį aštuonesdešimt aštuonis kartus.
Ir visa kita ką išleido Godspeed’ai per savo gyvavimo laiką yra labai labai geri gabalai.
Manau, kad neužilgo sulauksit ir gero aprašo apie juos. Tai čia pas mane bus kaip miniwikipedija.. Yeah. Ir kai ką tik sužinojau, kad yra keli žmonės kurie čia skaito, bet nekomentuoja,tai bus motyvas tą padaryti.. ta prasme apie Godspeed’us parašyti.. Ai.

About Karma Idiot

Shut Up, that's what I say! View all posts by Karma Idiot

Leave a Reply

