Emi/Imigracija Yra Gerai (nepamenu kurio man reikia, bet aš turiu omeny kai išvyksta iš LIETUVOS pvz į ANGLIJĄ. ai)

emi-imi

Jo, aš nusprenžiau iš esmės sutikti su tokiu žmogum dėl dingimo iš Lietuvos, bet pavardės nebūtina keist, na, aišku, nebent nemoki mokesčių and stuff, tai gal reiktų. Nuo šio post’o pasistengsiu dėt paveiksliukus, kad post’as įdomiau atrodytų, o dabar kažkaip net nėra daug ko sakyt, čia gal tik labiau toks išbandomasis post’as. Jo, aš jums dar siūlau paklausyti the Sound of Animals Fighting – The Ocean and the Sun – albumo! Now I know how the mutha’ fucka’s ROLL.
Sau pažadėjau, kad šiais metais padarysiu multiką, įrašyriu albumą, peržvelgsiu 70 albumų ir nueisiu bent į 5 koncertus. O šiaip visam laikui pasižadėjau, kad nė už ką negyvensiu Lietuvoje visą gyvenimą.. Niekada neteigsiu, kad pasiliksiu čia, nes čia mano ‘NAMAI’…

niekada

About Karma Idiot

Shut Up, that's what I say! View all posts by Karma Idiot

Leave a Reply

