Atsiprašymas ir Krautrock Pasaulis

sorry

Sveiki.
Noriu atsiprašyti už praeitą post’ą, man buvo pateikta netikra informacija ir dabar nervinuos kaip šuo. Bet mano akys prieš jus kaip vargšelio, nuskriausto šuniuko. (lol). Tai tiek šitam reikalE.

Krautrock Pasaulis

Suradau torrentuose Krautrock Collection su 130 dainų ir nusprendžiau parsisiūsti ir perklausyti. Atjungiau tik gabalus kuriuos turiu ir esu girdėjęs. Perklausiau 67 iš 113 gabalų ir kol kas galiu pasakyti, kad man patiko apie 80% visko ką iki šiol girdėjau. Nežinau kaip, bet man reikės parsisiūsti visų šitų grupių diskografijas ir viską ką jos turi, nes dabar jau galiu tvirtai sakyti: Krautrock man LABAI patinka. Yo.

O dėl Timbalando:

nepatinka

About Karma Idiot

Shut Up, that's what I say! View all posts by Karma Idiot

Leave a Reply

