Market of Troubles, Bucket of Crud

market-of-troubles

Šiaip aš niekaip negaliu suprast žmonių kurie prisigimdo tūkstantį vaikų, turėdami 5lt taupyklėj ir po to skundžias kaip jiem SUNKU, kaip jiem NEGERAI, visi dėl jų turi verkti, gi jie tokie vargšai… Vietoj vaikų tyrelės už tuos paskutinius 5 litus geriau reikėjo prezervaryvą nusipirkt, jei jau taip neįmanoma suvaldyt noro, po velnių. Pamąstykit. Tuo pačiu, žinoma, nesuprantu ir to ‘Bėdų Turgaus’.. Ateina stora moteris ir skundžiasi, kad turi 7 vaikus ir gauna algą vos už vieną žmogų, vyras prisigėręs nuskendo ežere ir jų namas pusiau sugriuvęs. Nu tai MĄSTYK ką darai. Aš eisiu būt tos laidos vedėjas ir juoksiuos iš tų debilų ir kalsiu visiem į galvą, kad pagalvot prieš pisantis be gandono reikia. Gi ir vaikai užaugs visokie suknisti “banditai” ir dar forsų į mūsų jūrą įkišt reikia, be abejo. Nebent jo, nueisi į bėdų turgų ir ten už tai kad debilas esi tau duos kelis tūkstančius ir visokių nuolaidų. Aišku, aš nieko nesakau kai ateina mamos su kokiu labai sunkančiai sergančiu vaiku, arba fiziškai atsilikusiu ar dar panašiai, čia dar suprantama, tiesą pasakius aš pažiūrėjęs į tokius žmones pasidarau laimingas, nes džiaugiuosi, kad turiu rankas ir kojas ir puikią sveikatą be jokių alergijų ar panašių nesąmonių. Todėl aš visada esu laimingas. Nors ir mergina mane paliktų, nervinčiaus, aišku, bet būčiau laimingas, nes jinai man kojos ar rankos nenukirto prieš paliekant. Aišku jei nukirstų tai nebebūčiau toks laimingas.
Bet kaip sakant į bėdų turgų žmonės ateina gyvenantys dabartimi, o ne praeitimi. Nu nežinau, gerai, tiek to. Bet kas mane labai ŽIAURIAI sunervino, tai viena moteris atėjuso į laidą (nepagalvokit, kad aš žiūriu tą bėdų turgų visą laik)… Jin ten skundėsi, turi 6 vaikus ir mažai pinigų, situacija negera ir baigus savo vargšelės blevyzgas jos paklausė ar dar vaikų turės, nes mat jinai labai didžiuojas savo ‘darbais’… Ką jinai atsakė? Nusišypsojo ir pasakė ‘Aš atvira staigmenoms’  Tai jei suknisktą gandoną nupirktum savo girtam vyrui nereiktu tų supistų staigmenų tau ‘siulaukt’… kokie kvaili tie žmonės, aš negaliu. Tos kitos bobos su tūkstančiu vaikų bent jau daugiau nebenori ir nebedarys…
Ai ką čia bepridursi. Kultūra.

Elbow – I’ve Got Your Number
Elbow – Crawling WIth Idiot
Labai nuostabios dainos.

close-you-fuckin-legz

About Karma Idiot

Shut Up, that's what I say! View all posts by Karma Idiot

Leave a Reply

