Let’s Have Some Sweet Tea Filled With Love

allergic-to-tea-shirt

Taigi, aš laimingas ir pasveikęs sėdu rašyti dar vieno savo blogo įrašo. Tik šį kartą be problemų ir jokių pykčių, nes mano raudoną laidą kažkas ištraukė šiąnakt, arba gal jis pats išsitraukė, nes aš vartaus naktį.
Kas naujo?
Na, dabar kažkas naujo, tai, kad Diana susirgo per mane, bet nieko tokio, situacija ne tokia rimta kaip buvo su manimi, viskas bus tvarkoj. Pastarąjį mėnesį negalėjau klausyt muzikos, o dabar puikiai limpa viskas instrumentiško, taip kad esu laimingas ir patenkintas, neužilgo prikimšiu savo galvą ir elektronikos, nes vien tik toje srityje, beveik, ir siunčiuos muziką.
Kol gulėjau tas 5 dienas ištisai lovoj sugebėjau daug ką apgalvoti ir nuspręst, išmąstyti ir susapnuoti. Taip kad laiko visai veltui neleidau. Nusprendžiau išsiregistruot iš pažintys.lt iš myspace.com iš facebook (ten kažkada buvau užsiregistravęs), palikti tik frype. Nusprendžiau nebekreipti dėmesio į liaudį rateyourmusic.com, taip pat ir į kritikus, taip pat nusprendžiau nekęsti Blender žurnalo ar kad ir kas jis ten bebūtų. Sugalvojau kad perklausysiu albumą, įdėsiu savo žvaigždutes RYM, gal kartais pareikšiu nuomonę ir dingsiu. Nes iš tikrųjų spręst apie albumą pagal kitų nuomonę yra kvaila, reikia tieisog pasiimt tą albumą ir jį perklausyt be jokių: ‘o, įdomu ar liaudis galvoja gerai apie šitą’ arba ‘ar kritikai nemano, kad čia yra vienas blogiausių albumų pasaulyje’. Reikia tiesiog nusišvilpt ant jų visų nuomonių. O kad lengviau tai padaryti, reikia į jas tiesiog nežiūrėti.
Tai va, o dar dėl muzikos, tai nusprendžiau atsiimti savo žodžius dėl tų ‘super unikalių’ last.fm pasikeitimų, nes aš sau ‘nurodinėti’ ko klausyt tada ir kiek to klausyt negaliu, so yeah.
Dar buvau apmastęs savo blog’o pavadinimo pakeitimą. Nežinau galvojau kažką panašaus kaip blogietis, tik gal pakeist į ‘Gerietis’ arba ‘Šturmanas’ pvz. Nežinau. Cha cha cha.
nesijuok

Nu va kaip ramiai pašnekėjom, as a matter of fact, šis įrašas mane įkvepė sukurti naują skiltį, kuri vadinsis ‘teatime’. Kai matysite įrašą šioje skiltyje, galit nesitikėt: keiksmažodžių, pykčių, piktų pamąstymų, varymo ir t.t. Tai bus ramūs, ambient, chillout įrašai jums.

bet vis tiek su gramatinėm klaidom, so yeah (lick my tasty pole)

tasty-pole

About Karma Idiot

Shut Up, that's what I say! View all posts by Karma Idiot

4 responses to “Let’s Have Some Sweet Tea Filled With Love

Leave a Reply

