Man tipo depresija ar kažkas ten

chocolate

Taigi, kas čia vyksta? Ogi nieko ypatingo. Man taip būna kartas nuo karto, bet šį kartą jau gan ilgokai tęsiasi. Tieisiog, kai labai giliai pamąsčiau, supratau, kad mano gyvenimas neturi prasmės, arba gal tiksliau vertės. Aišku, čia matyt bullshit, bet man tas jausmas nepatinka, noriu, kad jis dingtų, bet neina. Tik muzika visą tą nesąmonę pritildo. Va, Vampire Weekend, kurie gaus bene 90 už savo albumą, Arctic Monkeys su Riot Van ir Mardy Bum, Ra Ra Riot irgi. Paprasta graži muzikėlė. Ir va, pagaliau normaliai muzikos galiu klausyt, nes vos surinkdavau 5 dainas iš visos savo ‘bibliotekos’ ir maldavaus. Dabar jau tvarkoj, vėl galiu muzikos normaliai klausyt.
Anyway, prie temos. Taigi iškyla klausimas… Ko gi man reikia? Nežinau. Padaryt animaciją, susirast darbą, nusipirkt gitarą, įrašyt gabalą, PARAŠYT gabalą (ką vakar padariau ir nuėjau gult laimingas). Ne, manau, kad viskas bus gerai. Darbai sustojo dėl animacijos, bet nieko, laiko yra. Ir jei nespėsiu per tris savaites padaryt, padarysiu per šešias, whatever.
Vakar visą dieną (beveik) žiūrėjau Top Gear kanalą per YouTube ir turiu pasakyt, man net labai patiko. Prajuokino, pakėlė nuotaiką, nice. Kieti bičiukai ten, tikiuosi niekas neišeis ar dar ką nors (ar nenumirs).
Nuo šio įrašo nusprendžiau ir aš tag’us dėt, kaip mano geras draugas – Astronautas.

yum

About Karma Idiot

Shut Up, that's what I say! View all posts by Karma Idiot

Leave a Reply

