Hello, My Peaches

Sveiki, mano mieli pavasariški draugai. Šį kartą piešinukų nebus, nes mane jau užkniso tas padelis… Jo, dirbu daug su juo. Anyway, jau kūrį laiką nieko apie save čia nešnekėjau, tai nusprandžiau pašknekėt. Nebėra man tos depresijos dalyko, bet yra visiem kitiem aplinkui, kas mane labai erzina ir pastaruoju metu esu labai nervotas, bet dabar esu vienas namuose, tai atsipūsiu, paklausysiu naujos muzikos, pageiminsiu Mafia ir padirbsiu dar. Daug dirbsiu, praktiškai visą laiką. Su album. Ir muzika. Nice.
Kalbant apie muziką dabar groja Jukebox the Ghost grupė – nauja man ir kol kas visai nieko skamba. Vakar klausiau Doves ir Spoon irgi visai patiko ir dar sąraše liko:
Burial (elektronika)
The Antlers (indie rock-ish)
Holy Fuck (post-rock)
The Blow (electronic, lo-fi)
The Radio Dept. (shoegaze, indie pop)
Zwan (alternative rock)
Swans (post-punk)
Būsiu laimingas jei iki sekmadienio galo viską perklausysiu ri galėsiu įvertint, padaryt įrašą į MEK’ą ir Album Reviews #25.

Ačiū už dėmesį, sudie.

About Karma Idiot

Shut Up, that's what I say! View all posts by Karma Idiot

Leave a Reply

