It’s Been 5 Years

Nepamenu kada paskutini karta parasiau irasa cia, kazkur pries penkis metus, atleiskite. Bet noriu jusu paprasyti nepamirsti to praeito iraso ir ji paskaityti bei kometuoti.
Ka gi, supratau viena dalyka, kad kai Diana iseina i ta supista VDA as visa laik nervinuos, vaikstau is kambario i kambari. Ir dar pastebejau viena dalyka, kad as negaliu pripazinti kazko ka ne taip padariau, nes jauciuos kaip debilas, o as taip jaustis nenoriu tai pakeiciu durnumo jausma pykciu. Bet man kitaip nebeina. Pastebejau, kad per metus mano nervu laipsnis pakilo 150%. Mane erzina 75% zmogaus veiksmu, kaip ir nepatinka 3 is 4 sutiktu zmoniu. Bet yra ir geras dalykas, as ismokau valdytis ir nusileisti, nors ir tai priestarauja mano principams. Kai jau matau, kad viskas lenda link pykciu ir intrigu as nusileidziu, tada, kadangi tai yra pries mano principus, pradedu nervinis ir tada suveikia mano susivaldymas ir viskas baigiasi gerai.. isoreje. Ir, taip iseina, kad labai nedaug zmoniu gali pripazinti mano charakterio buda, savybes. Supratau, kad bene 80% dalyku ismokau is kitu padarytu klaidu. Dar priejau isvada, kad mano asmenybe yra silpna kai reikia kazkam atsispirti. Kazko labai noriu, sakykim, ir jei nieko aplink nera, kas mane sustabdytu, as tai padarysiu, nors ir negerai taip. Tada ateina sazines grauzatis, kartais, ir nervintis pradedu. Nervu lygis padideja dvigubai tadien. Bet as istikimas, jei prie manes lystu kokia nors grazi merga as jai ne uz ka neatiduociau, nes as turiu Diana, o jei po kazkiek tai menesiu, savaiciu suprasciau, kad ta kita mergina man labiau patinka ir nejauciu Dianai to ka jai, tai tiesiog pasakyciau jai, issiskirciau ir tada galeciau tai kitai mergai atsidavinet, sakykim. Kol kas tokiu atveju nebuvo ir esu beveik 100% isitikines, kad nebus. Taip pat mane labai erzina kai reikia kazko laukt. Ypatingai kai tas zmogus pasako, kad ateis ta valanda, ir ta minute, as ateinu jau, sakykim, veluodamas 5 minutes ir tada jei dar man reikia pusvalandi laukt tai ziauriai erzina. Nors jau nebe. Nebe taip, gal tik truputi dabar. Bet uztat ta dalyka pakeite kitas.. veiklos trukumas. Jeigu buciau priverstas sedeti kambaryje kuriame nieko nera, diena, man ta diena truktu 4 metus.
Tiek daug ideju, o tiek mazai galimybiu. Tai irgi mane kamuoja. Knisa smegenis, liaudiskai tariant.
#1 labiausiai nemegstamas dalykas yra zmogaus absoliutus saltumas ir i tave nekreipimas demesio.
#2 – kazkoks zmogus suteikia man visokiu ideju, atveria galimybes ir staiga dingsta, pareiskia, kad nieko nebus.
#3 – zodis ‘nezinau’
ir dar milijonas kitu..

Sudie, dar karta sakau, nepamirskit praeito post’o, pakometuokit, aciu.

About Karma Idiot

Shut Up, that's what I say! View all posts by Karma Idiot

Leave a Reply

