Not an Invitation, I’m Afraid

Sveiki, mano pauksciai.
Atleiskite kad verciu jus skaityti lietuviska teksta be lietuvisku raidziu. Ir man tai nepatinka, bet hey that’s life.

Kas liecia muzika tai nusprendziau, kad paliksiu tas undregroundinias grupes velesniam laikui ir paklausysiu dvieju labiau zinomu, galbut, t.y. Dinosaur Jr. ir Throwing Muses. Dinosaur Jr. ka tik vienos dainos paklausiau ir turiu pasakyt, kad sitas alternative rock’as man patinka ir buvo geras, o patikekit, as tikrai issimanau apie altenative rock’a.

Kas liecia ora tai turiu pasakyti, nors ir pas mus apsiniauke, mane jis vis tiek dziugina, nes siandien buvau vel priverstas salika nusiimt ir prasisegt, damn koks geras jausmas. Labai jo pasiilgau. Kiek skaiciau ne uz ilgo cia ir saule tures rodyt savo skruostus ir degint musu gan daznai, tai laukiu nesulaukiu.

Kas liecia dvirati, tai reikes cia is kazkieno skolintis ir vazinet. Nors ir kaip pasiilgau Klaipedos, Gargzdu, draugu ir giminiu, teks palaukti vasaros ir pasispyriot po Vilniu su arba nuomotu dviraciu arba skolintu.

I am looking foreward to seeing you in advance.

About Karma Idiot

Shut Up, that's what I say! View all posts by Karma Idiot

Leave a Reply

