And He Sorta Killed Her, You Know, The Old-Fashioned Way You Bastartd With No Heart, Boom! Boom!, You Fucking Shitload of Fuck

Sveiki, salti nesantys pauksciai (lol)

Ar  jusu neuzknisa kai galbut kazko nepadarai, ka galbut tau rekejo padaryt ir del to tau aiskina kaip reikia gyvent ir kad visa tai atsisuks pries tave. Mane tai erzina ir as tokiam zmogui noreciau pasakyt kad jis susigrustu tuos savo du ratus i sikna ir nebesneketu.
Uzteks pykciu, pats metas kitiem dalykam.
Velykas atsvenciau gerai, ramiai, siltai pas tevus, antra velyku diena su Roku praledau, buvo puiki diena, apskirtai labai geras oras ispuole, nes tik grizau ir jau kita diena apsiniaukes dangus man depresija i smegenis vare, bet neisejo jam, neiseis ir siandien, ir, galbut, rytoj.
Gera zinia ta, kad turime lesu mano kompui tvarkyt, kas is tikruju yra labai gerai. Suradom meistrus kurie gales mum padeti tikriausiai, belieka tik paskambint ir susitart kaip kas kur kada etc. Ir pagaliau, galbut jau savaites gale galesiu klausyt tos muzikos kurios labai pasiilgau (godspeed, can, amon duul ii, kings of convenience, the whitest boy alive, so on..).
Ko dar labai nesulaukiu tai kurybos, nes su siuo daiktu negaliu nieko daryt tik sedet prie neto ir narsyt po visokias skyles iekant kazkokiu smulkmenu, beviltiska.
Bet vis tiek nedaeina kaip zmonem nedaeina (lol), kad man nieko neiaiskinsi, neiaiskinsi kaip gyvent, koks yra gyvenimo tikslas arba turetu buti, kaip as turiu dirbti, kaip as turiu kurti ir panasiai. Vietoj to kad man ateitu viskas i smegenis viskas baigsis pykciais ir keiskmazodziais, aha, as mazas piktas vaikas, so what. Cia tau ne metra i traukini lipt, cia kazkas kas mane vercia susimastyt ‘fuck you’. ‘kodel tu manes neklausai’ sako man mano jaunesnis pusbrolis kuris 85% savo laiko praleidzia smirdedamas prie kompo ir aiskindamas kad jo gyvenimo toerijos yra vieninteles ir teiingos. Kada jus suprasit? Nors nebe daug laiko tam liko, gi pasaulio pabaiga 2012-ais. Taip kad susimastykit, as siulau jums pagalvot ta pati ka as ir atsiknist, pradet sneketis apie kazka idomesnio nes man jau nuoodu daros.

About Karma Idiot

Shut Up, that's what I say! View all posts by Karma Idiot

Leave a Reply

