Lion in a Coma

Sveiki, jūs.. mano grūdeliai. Kodėl grūdeliai? Nes lauke šilta, saulė šviečia ir viduj nebe šalta. Ir viskas.. šiaip.. gerai, tik nuobodoka.
Todėl aš ir ČIA.
Pagaliau įsijungiau tą naujausią Animal Collective albumą – Merriweather Post Pavilion. Pamenu, kažkada, bene praeitų metų spalį bandžiau jų paklausyt, bet pagalvojau, kad čia šūdas. Šis albumas man patiko, tikrai. Per jį įsidėjau dar vieną – Feels. Jau įpusėjau ir man tikrai patinka. Freak folk’as. Nice.
Labai gražios dainos yra In the Flowers, Bees, Banshee Beat (kuri dabar groja) ir Lion in a Coma. Lion ina Coma yra labai super daina, i must must say. Ypač paskutinės dvi minutės. Nieko nežadu, bet GALI būt kad šitie muzikantai iškils mano last.fm labai aukštai. Turiu beveik viską ką jie padarė ‘n i’m lookin’ forward too thatt.

Taip pat gerai sekas rašyt raides dainom.

About Karma Idiot

Shut Up, that's what I say! View all posts by Karma Idiot

Leave a Reply

