Krenti stačias nuo gimimo, ne nuo senumo

Ką aš pastebėjau pastaruoju metu tai kaip žmonės gali degraduot atsitikus kažkam ypatingo. Labai geras pavizdys yra Michael Jackson. I mean, ryškių ryškiausiai matosi, kad jis darėsi plastines operacijas, iš juodaodžio į baltaodį. Ta liga kai tavo odos spalva keičiasi negali išsiplėst per visą kūną. Beje jo veido bruožai pasikeitę, kaip galima taip iš savęs ateivį daryt? Nenuostabu kodėl tų vaikų kurie permiega pas jį lovoj tėvai sunerimsta. OK, gal jis ne pedofilas, bet saiko reikia turėt. Ko taip išsipisinėt iš savęs? Nu gerai, gerai, px tie vaikai ir darkymasis iš savo išvaizdos, bet pinigai. I mean, kaip reikia sugebėt bankrutuot kai tu buvai multi milijonierius? Pagalvoji, jo.. pasistatei tą apleistą Neverland, milžinišką namą, and stuff. Nieko, čia normalu (sakykim), bet tokie dalykai į bankrotą neveda, kas veda į bankrotą tai nesaikingas išlaidžiavimas be pagrindo normalaus. Duosiu pavizdį.
Nu va, sakykim aš. Man reikia drabužių. Aš ateinu į parduotuvę, nusiperku kas atrodo gerai ir lieka pinigų, galiu į taupyklę įsidėt gitartai ar ten.. mašinai ar apskritai, tiesiog kad būtų.
O dabar, įsivaizduokit, kad aš – Michael Jackson. Man prireikė drabužių. Aš neinu į parduotuves pasižiūrėt ko nors, arba bent jau į katalogą paspoksot, ne. Ką aš darau? Kažką daug protingesnio. Aš nusiperku viską iš visų tų parduotuvių. Kas tinka, kas mano dydžio, kas gerai atrodo, pasilieku (ta dalis būna gal penki procentai max, but hey), o kas netinka, išmetu lauk.

. <- taškas ant monitoriaus.

Aš galbūt kai kuriuos erzinu šitokiais savo nusiskundimais, bet kas man. Man patinka išsiliet.

Dar labai geras pavizdys yra Britney Spears. Na, mane jau iš tiesų pradėjo truputį erzint kai visi tik iš jos ir tyčiojas ir bando skandalus kurstyt. Nu jau per daug, palikit ją ramybėj, px nu. Bet iš esmės. Kas kaltas? Nx reikėjo pasileist, susituokt penkis kartus per metus, turint vaikų vartot visokias negerybes ir iš savęs durną daryt. Reikia proto. Bet kaip aš sau, proto niekad neįkrėsi, jei turi proto tai nuo tada kai gimei. So yeah.
Ai toks. Rytinis pasipiktinimas.

Ar žinojot kada nors apie steblkingus mažuosius kiškučius? Jie atrodo kaip melsvi katinai beveik ir gyvena daugelyje šiukšlių dėžių. Maitinasi visomis skystomis atliekomis kurios patenka į šiukšliadėžę. Tą patį skystį naudoja ir kurui ir vietoj elektros. Puiku, tiesa? Taip, iš tikrųjų visai nieko, bet jie labai jau smirda.

Na o aš einu ruoštis parašyt apžvalgėlę į MEK ir jums sakau, iki kito langų daužymo.

About Karma Idiot

Shut Up, that's what I say! View all posts by Karma Idiot

Leave a Reply

