Kur mano kelnės #2

Išsiaiškinau čia neseniai, kad VDA yra šūdas ir kad šitos trys raidės sudėtos kartu yra mano nemėgstamiausios. Jau tikrai užkniso. Jei kalba vyksta tai apie VDA, jei kažkas negerai, kodėl? Nes VDA, ar žinai, kad VDA dabar taip padarė, kaip sunku ten, VDA, kaip sunku.
For fuck’s sake, god damn..
Anyways, einam prie reikalo.
Interviu praėjo puikiai, sakyčiau, ta kuri manęs ten visko klausinėjo atrodė draugiška ir supratinga ir kažko tai pasirodė, kad aš ją nudžiuginau.
Bet čia dar ne viskas. Pirmadienį lauksiu skambučio iš jų, pasakys kada ateit ir pažiūrės kaip man sekas su klientais bendraut. Manau, kad pavarysiu, bet kadangi kai kas man pareiškė neigiamų minčių, kurias galėjo sau pasilikt, tai pradėjau manyt, kad man nelebai daug šansų. Aišku, stengsiuos, vėliau atsiras motyvacija įrodyt ką sugebu tam žmogui. Nors šiaip gal ir nereikia šnekėt minusus, nes man tie minusai tikrai knisa protą, o aš dar buvau visai laimingas prieš kelias minutes.
Kai pagalvoju, jei gaunu darbą, man trys laimėjimai iš kart.
Pirmas – gaunu gerai apmokamą, malonų, normalų darbą.
Antras – reiškia, kad esu kietesnis už tuos kitus trisdešimt ar kiek ten jų.
Trečias – bus laimingi tėvai, o jei tėvai laimingi tai laimingas ir aš.
Būtų ir ketvirtas, dėl to žmogaus, bet pagalavojau, jei netiki mano jėgom, tai ir nereikia.
O jūs, būkit sąžiningi ir jei kaip nors teks su manim pagyvent patariu man minusų neskleist jei atrodau laimingas ir pasitikintis savimi.
Cheers.

About Karma Idiot

Shut Up, that's what I say! View all posts by Karma Idiot

Leave a Reply

