Kur mano kelnės

Sveiki, mano braškės.
Ankstyvas aš šįryt, kodėl.. Nes aš taip veikiu. Žadintuvas turi nuskambėt po valanodos, o aš prabundu.
Anyway, that’s not the point, po daugmaž penkiolikos minučių aš lekiu į akropilį. Ką aš ten galiu veikt taip anksti? Vienas? Na, lėksiu ten su reikalu, matot aš buvau vienas iš tų kurį pakvietė į darbo interviu kažkokioj naujoj batų parduotuvėj. Ą, ką tik pilnai supratau, kad ta parduotuvė vadinas – Chester. Na, nuvyksiu ankščiau bene pusvalandžiu jei viskas eisis sklandžiai ir manau, kad per tiek laiko surasiu aš tą suknistą parduotuvę. Kiek mokės, nežinau, bet ne tame dabar esmė, esmė tame, kad turėčiau darbą, o grupei laiko galėsiu surast.
Dar galvoju išvykt į angliją keliem mėnesiam po vasaros, užsidirbt, pagyvent angliškai, taip kad nežinai nežinau. O gal ir nebegrįšiu. Ne, kaip aš nebegrįšiu, gi viskas čia palieka. Nee, taip lengvai aš jūsų dar nepaliksiu, cha chaa.
Šiaip jaudinuos, bet kai pagalvoji, ko čia jaudintis, gi ten klausinės apie tave tiesiog, kaip gyveni and stuff, tik jaudintis ir improvizuot reikės tada kai paklaus ‘kodėl mes turėtume tave imti pas mus dirbti’. Nes praeitą kartą sumaliau kai riekiant, kai ėjau senai čia į Mster Foods darbo interviu. Viskas buvo tvarkoj, bet kai to sušikto klausimo paklausė aš mąsčiau dešimt minučių ir nieko nepasakiau. Kas viską ir supiso. Paskambino ir pasake, kad aš per lėtas. Pagrinde ir yra tas supistas klausimas. Ši kart jau žinau ką sakyt ir nemąstysiu iš vis.
Taigi, palinkėkite man sekmės, kai grįšiu, papasakosiu kaip man sekės, o iki tol…
I have a job interview to attent to.
Ikk!

About Karma Idiot

Shut Up, that's what I say! View all posts by Karma Idiot

Leave a Reply

