Life is Peachy

Sveiki, žmonės.
Vakar buvau susitikęs su savo grupės nariais primą kartą pagrot. Aš atsinešiau savo akustinę, ir dar vienas atsinešė savo. Buvo gerai, nedaug dainavau, bet grojom visai linksmai, po to šiaip laiką praleiodm ir gavom pasiūlymą grot bare kažkokiam šeštadienį vietoj kažkokių kitų gitaristų kurie nusigėrė ar kas jiem ten buvo.
What elese..
Gražus oras. Vakar labai šilta buvo, ėjau be palto ir vis tiek buvo karštoka, kaip vasarą (good times). Vis dar tebesvajoju pasivažinėt su dviračiu klaipėdoj, bet jei gaunu darbą, tai nepavyks šios svajonės išpildyt dar ilgą laiką.
Taigi aš jau einu link tų dviejų albumų, ryt bus Album Reviews #27, truputį vėiau Album Reviews #28. O tas trylikos dienų maratonas vis artėja, jei kas laukiat, tai žinokit, kad jis tikrai bus ir, manau, visai ne už ilgo. Bet po jo galit ir neberast šito blogo čia daugiau, taigi  pasekit kasdien, jei norit. Nors gal ir bus, iš kur man žinot.
Šią savaitę man praktiškai egzituoja dvi grupės.. jei būtų kitokios ‘aplinkybės’ matyt egzistuotų koks dešimt.
Na ką gi, ačiū už skaitymą, dėmesį .
See yas.

About Karma Idiot

Shut Up, that's what I say! View all posts by Karma Idiot

Leave a Reply

