May 1st

Nežinau kiek vakar man dar būtų tekę to šlamšto kentėt..
Pirmą kart šiais metais vakar sau drąsiai pasakiau: ‘today is a bad day.’
Visokie rūpesčiai vėl iš VDA ir šiaip gyvenime, kompo taisymas daugiau nei pusė tūkstančio, galvos skausmas, tuščias skrandis ir dar teko po miestą tris valandas bąstytis be reikalo. Aišku kai grįžti, tikiesi pailsėt namuose. Bet aš buvau pasiruošęs. Ir vėl tas pats, vėl viskas blogai, viskas beviltiška. Užkniso jau tokias kalbas man klausyt. Po to tyla, jokių emocijų, menkas dėmesys.. Viskas susideda, žinot.. ir tikrai norisi dingt.
Todėl prieš vienuoliktą sau pasakiau, kad nebenoriu daugiau šitos dienos ir nuėjau miegot.
O rytas – gražus. Nors žinau kad kai nebe vienas būsiu atsikėlęs gali vėl prasidėt vakarykštės nesąmonės. Aš to tikrai nenoriu. Nebenoriu jau ir nusileist, taikytis prie to ir prie to. Kada bus taikomasi prie manęs? Kodėl man reikia nusileisti ir jaustis durnam kai ignoruoju savo principus. Aš vis tiek nebe silpnas. Bet jei ir toliau taip tęsis, nežinia iki ko visa tai gali nuvesti. Turbūt iki kažkokio dalyko pabaigos.
Tikėkimės, kad taip nebus.

About Karma Idiot

Shut Up, that's what I say! View all posts by Karma Idiot

2 responses to “May 1st

  • cukrusdruska

    Kalbėkis apie tai su ja. Pasipykit – bet išsiaiškinkit, ko vienas iš kito tikitės, norit, laukiat, ir ko negaunat. Kitaip iš tikrųjų nieko gero nebus. Kalbėkis.

  • praeivis.

    bandau kalbėtis, bandau. so far the twist is over.. for now.

Leave a Reply

