Peter, You Just Lost You’re Job

Sveiki, medžiai.
Šiandien prireikė foto padaryt, o kadangi viskas dirba tik, praktiškai, akropolyje tai teko ten ir temptis. Kol darė tas fotkes iš neturėjimo ką veikt užėjau į Elektro Markt pažiūrėt šio bei to. Supratau, kad delniniai kompiuteriai ne tokie jau ir brangūs, kad viskas kas yra su užrašu ‘olialia’ mane užknisa ir kad stacionarūs kompiuteriai atpigo, mano laimei. Kai sėdejau, laikiau foto likus dešimt minučių, ant manęs norėjo užsiraut kažkoks veikėjas, daugmaž aštuoniolikos, devyniolikos gal. Bet kas mane nustebino tai, kad jis ne lietuvis, o iš kažkur kitur nes murmėjo kažkokia kita kalba ir nenutraukęs nuo manęs žvilgsnio nuėjo į Maximą su savo draugeliais. Aš irgi į jį nenustojau žiūrėt, nes pagalvojau, kad jei jau tokie idiotai rautis nori, tai pirmyn. Mažas mano rūpestis kad su draugeliais, nes vis tiek į snukį gausi taip, kad kraujo mažai nebus. Taigi pasiėmiau foto, atspauzdinau dar kai ką ir grįžau namo autobusu, klausydamas Last Nite, kramtydamas gumą ir mušdamas ritmą su koja. Jėga. Kad tik taip galėčiau daryt savo mašinoj. Iš tiesų tetrūktų akinių nuo saulės. O šiaip dar turiu paminėti, kad lauke tikrai karšta, nors ir man toks karštis nelabai aptinka, bet aš nieko tokio rimto prieš jį neturiu, ne taip kaip kai kurie drąskytis pradeda ir niurzgėt.

Mano muzikos akiratyje – nieko naujo. Nusprendžiau pailsėt ir pataupyt jėgas iki kol kompą grąžins (o tai bus ateinančios savaitės pradžioje). Šiaip gavau nulykintą Black Moth Super Rainbow naują albumą ir jis man patiko. Dar turiu šio bei to ko neperklausiau ir norėčiau perklausyt, bet, kaip jau minėjau, pasiliksiu tokius reikalus kompiuteriui kuris nelagina.

Šiais metais dar lieka laukt Incubus kompiliacijos, akrtinių beždžionių albumo, naujienų iš radijo galvų, akmenamžio karalienių ir dar ko nors. Pamiršau. Bet manau kad šie metai turėtų būti geri.. muzikos atžvilgiu.

Žinot ką šiandien mačiau? Nepatikėsit. Skraidančią, kalbančia ranką. Jin visiem aiškino kaip reikia vaikščioti ir plauti rankas ir bučiavo mažus šuniukus rėkdama ant didėlių. Visus apkalbėjo, bet prie manęs nelindo. Ir aš laimingas.
Dar labai svarbu atsiminti pieno atsargas baltarusijos kiemuose, gi jie, vargšai, net neturi akių ir plaukų. Jiem reikia pieno labiau nei mums. Net krizės laikotrapiu reikia mokėti padėti kitiems.
Aš manau, kad galėčiau būti kitų arba šių metų misteris europa, arba Lietuva. Ne.. ne.. tik ne lietuva. Geriau misteris Baltarusija. Jo. Aš ten kraustaus gyvent. O kol tai darysiu, nepamirškit pažiūrėti to ko jūs ieškojot, čia. Na o jei ieškojot ne to, tai tą kitą dalyką surasit čia.

ty 4 ur tyme

About Karma Idiot

Shut Up, that's what I say! View all posts by Karma Idiot

Leave a Reply

