Long Haired Child

Sveiki, žmonės.
Vakar planavau eit gult vėlai, nes vienas esu. Bet nuėjau anksti, nes išvargino koncertas. Su Čioniu ir Irma nuėjom bene pusvalandžiu vėliau nei turėjo prasidėt, bet pralaukėm dar pusvalandį kol pasirodė pagrindinę frupę apšildantys – Flamingo. Galbūt girdėjote apie juos, galbūt ne. Na man jų dainos gan pasikartojančios atrodė, bet pavarė vis tiek neblogai. Aišku kai į sceną po pertraukėlės įžengė suomiai – Rubik tai iš kart pasijuto energija ir žmonių reakcija į ją. Buvo tikrai kažkas kieto. Problema tik tame, kad žinojau jų tik vieną dainą, o kai taip būna su grupėm tai negali pajusti to pilno pasitenkinimo jų koncertuose. Bet man vis tiek patiko, ypatingai kai gale sugrojo tą vienintėlią dainą kurią žinojau ir kuri man patiko – City and the Streets. Ir šiaip įspūdis buvo kai pamačiau vokalą, nes per video jis ten gan tvarkongai atrodo, o čia jis buvo kai reikiant pasikeitęs, bet kietai, man patiko. Visi muzikantai labai įsijautę į muziką, na, žodžiu, malonu žiūrėt. Tikrai reiks perklausyt ką jie turi.
Na, o mano muzikos akiratyje išdygo Devendra Banhart. Toks new weird america, freak folk grojantis bičas. Kol kas perklausiau ir įvertinau tik vieną jo albumą – Cripple Crow, bet jis man jau dabar patinka. Ir šiaip, jo stilius ir jo savybės. Kietas bičas, manau. Iš albumo labiausiai įstrigo lėtesnės dainos – Cripple Crow, Draginflys, Now That I Know, Hey Mama Wolf ir greitesnės/linksmesnės – Long Haired Child, Chinese Children, Lazy Butterfly. Taip kad tikrai neblogai, tikrai. Taip pat vėl labai klausau Soundgarden, nežinau kaip čia, bet jie kai reikiant atsigavo mano muzikos pasaulyje. Galbūt visas tas kai kurių narių degradavimas, galbūt kažkas kitas, bet koks skirtumas, right? Right. Sonic Youth irgi klausau, dar Vetiver, bent jau viena jų daina (Strictly Rule) tai kas dien suskamba.
Na, o dabar sakau: iki kito, metas gert arbatą.

About Karma Idiot

Shut Up, that's what I say! View all posts by Karma Idiot

5 responses to “Long Haired Child

Leave a Reply

