Circles Break Sometimes… sometimes they don’t

Kai vakar baigiau skaityt knygą, pasijutau kiap supistas kultūros įsikūnijimas. Kai pradejau ją sakityt pasijutau kaip pradėdamas kažką TOKIO gyvenime. Beviltiška.
For fuck’s sake. Prieš vasarą man užeina noras persilaužt visą laiką, what’s up with that? Užpisa. Nervai nelaiko, visi šūdai erzint pradeda, visą laik daros liūdna, po to nervai kyla ir pradedi pykt ant savęs ir tų, kas šalia. Labai užpisa. Bet aš vis tiek noriu persilaužt. Tik sunku judėt kai sau tiek inkarų prie kaklo prisiriši. Ar pasidarei vieną tokį milžinišką, nublizgintą iš išorės, atrodo lengvas, bet viduj supista geležis.
Kai grįšiu į supistą klaipėdą (tiksliau prie klaipėdos) gerai viską apgalvosiu. Labai gerai. Nes mane tikrai jau pradeda erzint šitas šūdas. O kad jis nustotų darytis reikia kažką veikt. Paklust jam. Tam supistam pesrilaužymui. Kai kažkas man pasakė ten ‘čia praeitais metais  man buvo LŪŽIS. po LŪŽIO aš pradėjau pist sau gyvenimą ir susidėjau su debilu iš venecijos’. Blet erzina. Kurva supisti debilai iš venecijos. Bet tiesą pasakius nėjo nesijuokt kol tą “citatą” rašiau.
Aš toks beviltiškas kai pagalvoji. Ir aš dažnai galvoju taip, patikėkit, tikrai dažnai. Esmė tame, kad aš nihują nieko nedarau dėl to. Gal pats supistas metas pradėt, iš tikrųjų. Įgaut formą. Gyvenimo formą. Nieko neplanuosiu, eikit nahui su savo planais. Jei nuspręsiu nušaut ką nors tai darysiu taip. Jei kažkur stot tai stosiu. Planai yra šūdas. Ir jūs man galit į galvą bandyt įkišt kad ne, bet nesivarginkit. Be reikalo.
Todėl sakau tau dabar, tau. Skaitytojau, mielas. Jei neturi ką pasakyt išskytus ‘pas tave klaidų yra’ arba ‘kodėl tu toks depresuotas’ tai geriau r nesakyk. Nes man giliai px, kad aš darau milijoną klaidų sakiny. Jei įskaitai, tai viskas tvarkoj. O į depresuotumo klausimą atsakysiu iš karto, kad nesivargintum rašyt. Aš – nedepresuotas. Toks šūdas neegzistuoja mano gyvenime.
Va.
JO, aš pasirašiau į kažkokią peticiją dėl globalinio, nes Radiohead paprašė.

About Karma Idiot

Shut Up, that's what I say! View all posts by Karma Idiot

Leave a Reply

