Histories in Harmonies

Sveiki, vaikučiai.
Aš, prasibastęs po Klaipėdos miškus ir keliavęs su traukiniu vilniaus link (kur dabar ir esu) sakau jums, kad.. pamiršau.
Anyways, peržiūrėsim greit ką nuveikiau ir ko ne per savo “vizitą” Klaipėdoje, bet daugiausia, prie Klaipėdos.
Taigi atvykau pirmadienį ir tą pačią dieną nemažai ką nuveikiau. Su broliu prasibastėm po laukus ir pagaliau pasivažinėjau su dviračiu. Oh god, koks jausmas! Puikus tiesiog. Antradienį ėjau iki Gargždų maximos, nusipirkau šio bei to nekalto (sulčių, kavos, šokolado, ledų) ir grįžau. Vakare suradau labai gražią vietelę važinėdamas dviračiu, kur kanalas skeliasi į dvi dalis ir toliau eina palei žolynus, labai graži vieta, gražesnė kol mašina nepralekia pro šalį. Net sustojau pasigrožėt kelias minutes. Trečiadienį susiplanavom su Roku susitikt ir susitikom. Pabūvojau Kalipėdos Universiteto Pedagogikos Fakultete, kol jis tvarkėsi ten reikalus. Apžiūrinėjau aplink viską, susipažinau su keliais kursiokais jo. Po to persivaikščiojom, nes kai jau buvom netoliese jo namų, skundėmės vienas kitam kaip mum kojas atjungė tas vaikščiojimas. Planavau po to su Henriku susitikt, bet dingo noras, tai sutarėm kitą kart susiplanuot. Ketvirtadienį vėl prasibasčiau po vietas aplink gargždus ir namą. Vakare nuvažiavau vėl prie tos vietos ir atsisėdau ant tiltelio kuris ėjo virš kanalo. Sėdėjau ir grožėjaus gal kokias dvidešimt minučių, nėjo nuplėšt akių nuo tokio gražaus ir paprasto vaizdo. Atrodė, kad problemų mano gyvenime nėra. Žinot tą jausmą.. aišku, kad žinot, bent kartą gyvenime TIKRAI jis buvo. Bent jau vaikystėje. Na o šiandien grįžau į Vilnių ir patvirtinau pats sau kad miestas mane vargina, vėl grįžo nervai, problemos, o ten – gamta. Gamtoje ir Klaipėdoje jaučiaus kitaip. Tas miestas manęs nevargina, gamta mane ramina… na nuostabiai laiką praleidau, mielai būčiau pasilikęs ilgesnį laiką, bet tai įvyks Liepą. Laukiu.

Kas liečia muziką, tai labai įsimylėjau My Morning Jacket – Dondante. Su šia grupe mane sieja dvireikšmiai santykiai, bent jau kol kas. Aš labai mėgstu jų kelias dainas, ir visai nepatinka kelios, tai toks.. love hate relationship. Taip pat labai klausyt pradėjau grupės iš Quebeck.. Kanados – Harmonium ir jų albumo Si on avait besoin d’une cinquième Saison. Aš įsitikinęs, kad neatsiminsit pavadinimo, bet nukopinkit ir paklausykit, tikrai geras, tikrai rekomenduoju. Šitą albumą BŪTINAI kišiu į MEK’ą.
Ačiū už dėmesį, o jūs žinokit, kad dėl manęs nereikia jaudintis, man visad bus viskas gerai. Persilaužimas bus, bet jis man nepakenks.

About Karma Idiot

Shut Up, that's what I say! View all posts by Karma Idiot

2 responses to “Histories in Harmonies

  • Rokas

    Reikia džiaugtis, kad tas pedagoginis fakultetas nesugriuvo:D Sušiktai nukriošęs pastatas, bet bala nematė. Ko gero daugiau ten neturėsiu reikalų.

    Buvo labai malonu tave pamatyt, Mariukai;) Buvau išsiilgęs baisiai baisiai. Laukiam liepos, yeah. Arba birželio pradžios;)

  • praeivis.

    jo, būtinai. o dėl fakulteto, tai pastebėjau kad sukriošęs : D

Leave a Reply

