Lines of the Horizon Expanding, Getting Thinner

Yo,
Slenkant saulei per dangų pradedu suprast, kad pats metas išeit knygų pasiimt, nes dar ateis vakaras o vakarais, kaip žinoma, bibliotekos nebedirba. Imti noriu tą avies medžioklę ir dar kažką, ką pamiršau, bet užsirašiau į lapelį kuris yra mano “Utenos” alaus piniginėje, kuri yra mano krepšy, kuris guli prie sofos, kuri yra bute, kuris yra netoli aušros vartų kurie randasi Vilniuje, o tas yra Lietuvoje, kuri yra Europos dalis, o Europa yra Žemėje, kuri yra kosmose, kuris egzistuoja visatoje.
Grojant Tapes ‘n Tapes – Just Drums energingumas manyje vis plečiasi, tai matyt bėgsiu iki bibliotekos kol padusiu arba užsidėsiu dainą eidamas ir eisiu laisvu, greitu žingsniu. Dar prieš valandą būčiau užsidėjęs paltą, bet dabar staiga prašvito. Man patinka saulė, šiluma, net karštis, nes primena kažką gero. Pažystu tris arba keturis žmones kuriem patinka apsiniaukęs oras. Keista, mane toks oras verčia mastyt apie liūdnus dalykus, o jie juo džiaugiasi.
Man atrodo vakar norėjau labai išeit į lauką ir tieisog pagulėt žolėj, bet čia, Vilniuje reikia toli eiti norint tai padaryti, nes bet kur gi neatsigulsi. Jokios ramybės negaunu taip. Reikia miško, arba parko bent jau. Nieko, Klaipėda mano, neužilgo vėl susitiksim ir šį kartą dažniau. Vakar daugmaž 3:30 nakties langas buvo praviras ir, kad ir kaip įdomiai skambėtų, medžiai ir laukas tiesiog kvietė išeiti savo kvapais ir čiulbančiais ryto paukščiais. Bet aš per daug miego norėjau. Dar tą pačią dieną pažiūrėjau filmą – Yes Man. Vidutiniška komedija ir tiek, nieko ypatingo. Kita vertus ir nenorėjau nieko ypatingo.
Kaip ir ta gamta, laukas, ta gaiva kvietusi mane šiąnakt, taip ir kviečia mane pvz. D. Britanija, Šveicarija, Islandija, Kanada, Suomija, Norvegija, Švedija, Vokietija. Bet deja ne taip lengva ten patekti.
Kad ir kaip ten bebūtų, šiandien jau vasara. Gerai be tuo pačiu ir blogai. Gerai, nes.. na.. vasara, o vasara visada gerai – šilta, gražu ir t.t. O blogai, nes, kaip jau visi matyt žinom, vasara baigiasi labai greitai, todėl mano pesimistiškoji dalis mąsto šitaip. Bet aš ne pesimistas.
Eikit jūs visi nahui su savo paskirstymais.
Iki kito.

About Karma Idiot

Shut Up, that's what I say! View all posts by Karma Idiot

Leave a Reply

