Pump My Brain with Electronics and Switch Me off When It Stops (In a Beautiful Place out in the Country)

Seize my thoughts with imagination.

Tiksliai nežinau kas man yra. Bet pastarąją savaitę negaliu nustot klausyt “netikros”, “nenatūralios” muzikos. Taip, tai – elektronika.
Man visada jin patiko, bet ne taip kaip dabar. Bet, vis vien, elektronika yra elektronika, o čia yra IDM. Kažkas nenatūraliai stebuklingo, kas verčia jausmų gelmes dvejoti viskuo kas vyksta aplinkui. Geriausia muzika nakčiai ir tobula ilgam vairavimui nakčiai, kuris nepasidarytų nuobodus. Tokie garsai neverčia tavęs ‘spausti labiau’, o atbulai.. sumažinti greitį, bet ne automobilio, o laiko, nes su tokia atmosfera kyla noras viską pamatyt detaliau ir įsitikinti ar tai tikra. Aš nešoku pagal elektroniką, nelabai galėčiau save matyt šokantį (nors ir kažkas bado man nugarą sakydamas, kad jau tai dariau kai kieno gimtadieny), bet šita verčia smegenis šokti. Matyt narkotikai irgi verčia smegenis šokti. Nežinau. O gal ir žinau, tik pridengiu save nuo… kažko?

Nežinau ar čia šitas IDM ar dar kažkas, bet aš nusprendžiau pildyti blog’ą nutraukiant visus “hiatus”. Bet kyla klausimas, galbūt ne jum, bet man –  Apie ką aš rašysiu kai nieko nebus įvykę mano gyvenime? Apie savo mintis. Apmąstymus ir visa kita kas galėtų belstis į tokio pobūdžio duris.

Galbūt kažkam įdomiau žinot mano mintis nei kas vyksta mano gyvenime. O gal tiesiog man norisi išsilieti kažkur. Kažkur kas galbūt skaitytų?
Gal. Gal.
Apmąstymų buvo ir ankščiau bet jie buvo gan paviršutiniški. Iš tikrųjų mano galvoje dedasi kažkas  įspūdingo. Kiekvieno apmąstymo dalelė atrodo verta dar vieno apmąstymo iš kurio sklinda kitos dalelės. Tai kažkas ko žmogaus protas nesuvokia, kad ir koks jis įspūdingas bebūtų, tai – begalybė. Nors aš linkau prie nuomonės, kad perdaug mąstyti – negerai, tuoj paš šoviau į kitą pusę. Nes tai yra bullshit.
Why? ’cause the bullshit man said so.
taškas

About Karma Idiot

Shut Up, that's what I say! View all posts by Karma Idiot

2 responses to “Pump My Brain with Electronics and Switch Me off When It Stops (In a Beautiful Place out in the Country)

Leave a Reply

