Aštuonios ryto (Joninių flashback’ai)

Vakar buvom gamtoj (kažkur netoli Molėtų). Atvažiavom prie kažkokio ežero kurio pavadinimą užmiršau su Diana ir dar keliais žmonėm. Ežeras buvo didelis, miškai dideli ir oras nuostabus. Pasistatėm palapines, nes ruošemės per naktį pabūt ir ėjom kirst medžių laužui. Ką žinau. Viskas vyko gan sklandžiai ir paprastai, kalbos ir juokai prie laužo, betrūko gitaros, bet po to kas įvyko vėliau, nusprendžiau, kad gal ir gerai padariau jos neimdamas. Reikėjo ir mobilaus neimt, nors dabar jau atsigavo, tik super klijų reiks priklijuot keliom detalėm čia.

Taigi jei neklystu prieš pirmą nakties su vyras (keturiese) ėjom dar malkų kirst į mišką. Pakirtom, ir nešėm atgal į stovyklaavietę kai kažkas prieky suklykė ‘pradeda lyti’.

Prieš visą tai kai reikiant žaibavo kažkur toli. Ir vis stipriau, vis stipriau.

Taigi paspartinom žingsnį ir keli lašai nukrito, po to lyg jungtuku kažkas įjungė ir pradėjo pilt kai nežinau kas. Prie automobilių jau aš tam su kuriuo nešiau rastą pasakiau “tai gal metam jį čia ir šokam į palapinę?!” jis beveik nelaukęs atsakė “gerai, metam!”. Palapinė buvo perpildyta, ofcourse, bet šiaip ne taip visi sutilpom, joje buvo labai karšta ir trūko oro. Kai jau per kalapinę pradėjo lyt, mes visi nusprendėm dingt į savąsias. Su Karoliu sutarėm, kad aš čia palauksiu (nes buvom įsitikinę kad mūsų su Dianos palapinė bus permirkus) ir kai jis surėks kad atrakino automobilį, aš bėgsiu į jį nešinas jo drabužiais ir batais. Kai jau buvo laikas, aš bėgau ir, tikriausiai, tuo momentu iš kišenės iškrito telefonas. Įšokau į mašiną, sumečiau daiktus ir sedėjau. Buvo šalta, lietus buvo labai šaltas ir lijo taip stipriai, kad net skaudėjo, peršlapau kiaurai. Tada atbėgo, taip pat įstojusi į “šlapžmogių klubą” Diana. Automobilyje beveik nėjo susišneket dėl garso, o mūsų palapinė, kaip ir buvo tikėtasi, visai nesiruošė kautis su lietum ir viduj buvo kaip mažam mini baseine (ir visa tai lijant tik gal dešimčiai minučių). Man teko nusirengti nes buvau permirkęs, o kitų drabužių neturėjau, tai apsiklojau su kažkokia pusiau drėgna kaldra. Diana, however, turėjo kuo persirengt išskyrus kai kuriuos apatinius, o gal ir visus, nesakysiu. Užtat man bent jua buvo į ką pažiūrėt. Lyt nustojo po dviejų nakties.

Atuomobily (Honda Civic 1990 galbūt) prabuvom visą naktį nemiegoję nes tam nebuvo sąlygų. Link septintos ryto man jau visai buvo pavažiavę ir šnekėjau kaip aš išeisiu laukan pabėgiot nuogas, apsiškit ir susiėmus už šiknos pargriūt. Yeah. Daugmaž prieš devynias žmonės pradėjo spurdėt, laužas buvo sukurtas, o aš pasiskolinęs megžtinį, su savo triūūsikais ėjau džiovint drabužių. Išsidžiovinau ir Dianai išdžiovinau, Pavalgėm, pasitrainiojom ir važiavom namo, pasiliko tik kiti du iki.. umm.. šiandienos vakaro. Kas man labai nepatiko tai kad jie pasiėmė savo seną katę į gamta, o viskas ką jinai čia darė tai stresavo ir kniaukė. Kaip galima taip elgtis su savo gyvūnais?

Aišku kelionėje užmigau gal tris kartus ir grįžęs namo ėjau miegot kai Diana, turėjusi mane pažadint aštuntą, pažadino pusė vienuolikos ir ir liepė eit miegot su ja. Prisipažino, kad nuėjusi pagulėt taip pat užmigo.

Na, overall, pusėtinai atsinaujino Dianos plaučių liga, truputį susipiso mobiliakas, aš pamušiau savo miegojimo rekordą (14 valandų iš 24) ir suplojom beveik šimtą litų už viską.

Įvertinimas: 60 – pusė velnio.

O muzikos akiratyje, šiandien nuo penkių ryto, naujos man grupės raging tarp 1971 ir 2005 metų. Daug psichedelijos, eksperimentizmo, krautroko, post-punko, space roko bei instrumentinio indie pop’o.

Tai tiek, mano velniūkščiai. Tikiuosi jum joninės prabėgo kuo puikiausiai ir keliu už jus vandens puodelį. Cheers.

About Karma Idiot

Shut Up, that's what I say! View all posts by Karma Idiot

Leave a Reply

