One Way or No Other

Taigi, liepos mėnuo atėjo greit, nesitikint kad ateis taip greit. Jau ir vasara įpusėjo o aš dar tik pratinuosi prie jos. Ir tai tikrai galima pastebėti, kad tik “pratinuos”, nes vėl susirgau. Tai viena iš tų man-buvo-labai-karšta-ir-aš-išgėriau-stiklinę-šalto-vandens ligų. Temperatūra svyruoja labai įvairiai, nuo 37.1 iki 38.6 (kaip buvo šįryt). Bet dabar viskas gerai, tik maisto noriu, taip kad teks temptis iki mažos Rimi parduotuvės prie rotušės ar kaip jin ten, who gives a damn.

Vakar peržiūrėjau filmą, kurį jau senokai norėjau peržiūrėt – There Will Be Blood ir turiu pasakyti, kad nesigailėjau. Dvi su puse valandos trukęs filmas mane tikrai sužavėjo. Rekomenduoju. Šiandien s.. ahem.. įsigysiu dar du filmus – The Third Man (kurį žadėjau peržiūrėt bene prieš metus) ir Taxi Driver. Toliau sąraše dar bene 240 filmų. Na kadangi gyvenu vienas dabar, bus laiko dalį visko peržiūrėti.

Muzikos fronte nieko ypatingai naujo. Patinka The National. Tikrai neblogi ir neįprasti tokie individai or whatever you may call it.

Užvakar perskaičiau tris knygas vienoje. J.D. Salinger – “Nine Stories”,  “Franny and Zooey” ir “Raise the bar high, carpenters”. Tikrai gerai suėjo, man patinka kaip Salingeris rašo. Taip labai paprastai ir lengvai. Norėčiau ir aš taip rašyt, bet man gaunas kažkaip suktai, nežinau. Ir – taip, aš pradėjau rašyt knygą. Jinai šiaip bus apie tris skirtingus asmenis. Vienas – šiaip žmogus kuris mėgsta daug išgert, rūkyt ir leist pinigus. Bet čia jis pradeda tvardytis. Antras – melancholiškas mąstytojas, kuriam darosi vis sunkiau išeiti ten kur daug žmonių, jis stengiasi kuo mažiau kontaktuoti su aplinkiniais. Trečias – revoliucionierius. Toks absent-minded ir labai gilus mastytojas. Jis vadovauja labai dideliai revoliucionierių grupei ir ruošiasi pirmam ir vieninteliam puolimui. Visi veikėjai, daugiau ar mažiau, yra susiję vienas su kitu. Pirmo amžius, daugmaž trisdešimt, antro – mid twenties, trečio – apie keturiasdešimt. Esmė tame, kad pirmo veikėjo veiksmas vyksta anksčiausiai, antro – vėliau, o trečio – dar vėliau. Nu žodžiu. Galvoju postint tą knygą, kiek parašiau, kokiam nors kitam bloge. We’ll see.

Slightly overdone, just slightly.

About Karma Idiot

Shut Up, that's what I say! View all posts by Karma Idiot

Leave a Reply

