In the World of No End

Diana išvykusi daryti praktikos, gešimčiai dienų, tai sėdžiu vienas dabar. Neseniai atsikėliau.

Day 2.

Šiandien planuoju pažiūrėt Memento ir parašyt albumų apžvalgą. Jau bene 4 ar 5 albumai peržvelgti ir dar 20 laukia savo nuosprendžio. Kažkurie galbūt gaus kirvį į subinskylę, o kai kurie galbūt gaus mano “pašventintą vandenį”. Šitam biznyje niekam nesiseka, mažyte. Čia visi gauna ko nusipelnę.

Vakar peržiūrėjau du filmus – Oldboy ir Forrest Gump.

Oldboy tai pietų Korėjos filmas (mistinis, veiksmo, psichologinis). Neblogas, tikrai. Buvo nuobodokų vietų, bet šiaip ir gerų vietų netrūksta. Aišku, kadangi aš esu velnio įsikūnyjimas, aš jau nuspėjau tą pagrindinį dalyką kuris turėjo suknist man smegens iš anksto. Ir pasimokiau, kad mane sunku nustebinti. Šiaip labai nusivyliau pagrndiniu veikėju filmo gale, bet, kaip jau minėjau, filmas tikrai neblogas, gerai padarytas ir nėr prie ko rimto kabintis. Duodu jam 4 iš 5 žvaigždučių.

Forrest Gump buvo tokia komedija, karo filmas su gerai pažystamu – Tom Hanks. Irgi geras buvo (šitą žiūrėjau prieš Oldboy). Linksmas ir liūdnas tuo pačiu. Nenuvylė. Bet ir nieko ypatingo nebuvo, taip kad filmas vertas ne daugiau kaip 4 iš 5 žvaigždžių.

O šiaip dar peržiūrėjau Taxi Driver, The Third Man ir Pulp Fiction.

Taxi Driver buvo visai geras filmas, bet nepatiko tam tikromis vietomir ir pabaiga kiek tai cheesy, mano manymu. 3.5 iš 5
The Third Man.. na, klasika. Bet man buvo nuobodu, prisipažinsiu. 3 iš 5.

Pulp Fiction buvo gerai surežisuota Tarantino juoda komedija, rekomenduojamas darbas. 4.5 iš 5.

Dar galiu įvertinti There Will Be Blood, filmas – kuris man patiko savo tokiu profesionalumu ir aktorių talentu. 4 iš 5.

Va, būsiu ir filmų kritikas dabar, Whoo.

About Karma Idiot

Shut Up, that's what I say! View all posts by Karma Idiot

2 responses to “In the World of No End

  • Rokas

    Ei, o tai kada į Klaipėdą grįši?
    Beje, grąžink atgal buvusią blog’o theme, ji buvo labai jėgova;)

  • praeivis.

    oh oh, grąžinsiu, bet ne šiandien. ir pakeisiu paveikslą. į kietesnį : D
    klaipėdon grįžti planuoju liepos pabaigoj.

Leave a Reply

