Auction or whatever is it spelled.

Grįžtu Sekmadienį. Gal. O gal ir ne. Žinot koks mano gyvenimas nenuspėjamas ir nesuplanuotas. Jei tėvai parveš mus su daiktais, tai tvarkoj, jei ne, tai matyt teks pėščiomis eit iki Klaipėdos su monitorium, dėže, gitara, kolonėlėm, katinu ir dar šiuo bei tuom.

Užvakar buvo migrena. Bet labai jau lėva migrena. Tik galvą labai skaudėjo ir biškį pavėmiau ir viskas. Nežinau kas man čia yra, bet jau.. ką žinau. Užpiso. Kažkoks peršalima, po to pykinimas, po to migrena. Lyg ir persirgau viskuo ką galiu dar paimt, tai tikėkimės, kad nieko nebebus, nes jei bus, aš parašysiu labai piktą įrašą. Kodėl? Nes man taip patinka.

O daugiau neturiu ko pasakyti. Tik gal, kad daugiau nebeimsiu trumpų istorijų kolekcijų. Nesąmonė. Daug veikėjų ir prie visų taip greit taikytis reikia. Nors Salingerio patiko, patiko.

Tai tiek. Nenoriu čia per daug išgtaišt jūsų brangaus, paauksuoto supisto laiko ant kurio man pohui. Nes ir aš ji naudoju rašydamas čia nesąmones. Taip, kad jūs man mokat savo laiku skaitydami. O komentuot nesivarginkit, gi aš nenusipelnau.

About Karma Idiot

Shut Up, that's what I say! View all posts by Karma Idiot

One response to “Auction or whatever is it spelled.

Leave a Reply

