They Think That I’ve Finally, Lost it Completely.

****, ne nu eik ****, wordpress. Aš čia pasiryžau grįžt, parašiau tokį gražų sugrįžimo post’ą, o tu karočia sumastei tiesiog išpist jį ir pradangint kaip Lietuvaitę prostitutę Vokietijoje. Vėl kariausim? Kaip senais gerais laikais?

Anyway, štai ir aš, vėl! Kai man jau nebe 21, o 22, kai Lietuvių kalbos žinios dyla kartu su nervų ląstelėmis, kai blogo peržiūros į minusą eina, sumąsčiau nušluostyt nuo šito pamiršto objekto dulkes ir tęst savo sapaliojimus apie gyvenimą, verkimą apie buitį bei žliumbimą apie kasdienybės spiralę, kuri velka vis žemyn ir žemyn. Tik šį kartą su naujom temom! Nudilusia politikos tema, sekso tema, santykių tema bei visokiais kitokiais šūdais, kurie, iš esmės iš mano pirštu rašyti, neturėtų rūpėti manęs nepažystantiems žmonėms, bet ką gali žinoti, GI VISKO BŪŪŪNA!
Galbūt kam nors iškiltų klausimas, ‘Kodėl? Kodėl, Mariau tu taip nusprendei, man labai super įdomu!!’. Na, ataskymas būtu daugmaž toks:
Šiaip.

Kad ir kaip ten bebūtų, užsibrėžiau tam tikrą tašką, iki kurio tęsiu savo sapaliojimus. Tas taškas yra totali ir neginčyjima laimė. Taip, jei tai pasieksiu, tai dingsiu iš čia be atsisveikinimo, so WATCH OUT!

Tai tiek šiandienai, laukit nauju idioto minčių bei nesąmonių, kaip ir senais gerais laikais!

Idiot, OUT!!

About Karma Idiot

Shut Up, that's what I say! View all posts by Karma Idiot

One response to “They Think That I’ve Finally, Lost it Completely.

  • Rokas

    Yo yo, Markooo, sveikas sugrįžęs : * Du postai pas tave jau yra, aš šiuo klausimu atsilieku, tad teks imt pavyzdį iš tavęs ir vytis : D Kad ir kaip ten bebūtų, žiūrėk, paberk viską, ką norės parašyt tavo pirštai, kai santykiaus su mintim ; )

Leave a comment